Sunday, 3 July 2011

Vacancy or Vacation...

Alhamdulillah nih first time awok nulis blog..xpenah2...tp rase cm perlu lah..sbb ade luahan hati yang terungkap perlu diperkatekan disini..hukhuk...so...MOST WELCOME SUHAILA to dunia blogging..(poyo lg di situ nmpknye...)


ok2...bile dh lari dr tajuk nih,,mulelah mengarut yg bkn2 kan..so,berbalik pd tajuk kite ye tuan2...sy sbnrnye baru pulang dr Sabah...nun di seberang Laut China Selatan...it's a family vacation..sume ade except bgmuk..my third brother..kalu die ade mst lg besh..complte sume..tp,apekan daya..


Best jugakla g sabah nih..especially pantai die..Pulau Manukan...air die jernih sgt..mcm nih...




first day g kundasang n tapak gunung kinabalu..(tapak jela..) nak daki xdayo do..sejuk sgt..bole dikatekan suasana kt kundasang tuh mcm kt cameron tp extra sej0k...plus lak dgn hujan tyme tuh..mmg mencengkam tulang la bro..bile along bukak aircond dlm van tuh..rase cm kene bisa ular..hahaha..




Ini kitak bah..sama anak buah..di kundasang bah..sejukk sudah,,


n lastly..final day..g cari ole2 kt kota kinabalu..malangya...wa same angah demam lak..so,wa stay jela dlm kete plus muntah2..adoy...tp, mekaseh kpd mereka krn xmelupakan wa..dpt jugak gelang n cincin mutiara sabah..hehe...
muke xde secalit mekap mmg nmpk kusam...po nak buat..sy xnatural beauty...

okeh...cito psl vacancy lak...

Sejak2 diisythar cuti 4 bln nih..wa dh mati kutu nk wt pe kt umah..xkn nak...

  • bsrkan bdn lg kot...dh cukop sehat rase..haha
  • kemas umah ari2...bkn bidang wa la kan beb...
  • xkn nk kua ngn haRok2 Genk je kot..poket makin terhakis...

Oleh itu, slps hbisnye short sem dan melancong ke Sabah..sy pon g la cr keje sekitar seremban kan...dpt satu offer job kt giant..jd salesgirl kt stall kecik2 dlm giant tuh jual buku...tgk bos die pon tudung labuh..ak rase boleh r keje nih nk sara id0p ak 2 bln kan..tp. ..die kate die bg keje tuh kalu ak sanggop raye ketige keje lg..ushh..xdapek do..wa bru plan bln 9 nk cuti dh..so..cr plak tmpt keje ln..kt butik kt dataran senawang..tgh tgu die pggil inteview...minx2 dpt lah yee...=)
 
sbg penutup...nih sbhagian family wa yg join g sabah tuh,,,










No comments:

Post a Comment